Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
Заклад професійної (професійно-технічної) освіти

"Білоцерківський професійний коледж"

ЗБЕРІГАЄМО СПОКІЙ.
ВІРИМО В ЗСУ.
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!

Виховна робота

Система виховної роботи

…“Не зашкодь ” (а отже, “дай молодим те,
в чому вони відчувають нагальну потребу,
 щоб стати незалежними
 і спроможними робити свій вибір”)…
                                                                                                             Карл Поппер

Наш коледж покликаний стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально - виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій внесок у національно - культурне відродження України, у розбудову держави.
На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив коледжу, розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких позицій:
       - визнання того, що коледж - навчальний заклад, покликаний відповідати  потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку України та забезпечувати освітні потреби міста та країни;
       - коледж має бути конкурентноздатним та престижним, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.

 

Вирішуючи  завдання виховання підростаючого покоління коледж забезпечує різні види діяльності в широкому спектрі позакласної сфери - гуртковій, профільній, спортивній, художньо-естетичній роботі, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості учня.
На сьогодні ми маємо реальні підтвердження успіхів своєї праці у багатьох напрямах.
Важливе місце у системі виховної діяльності коледжу посідає управління навчально - виховним процесом.

 

Створений системний підхід до управління процесом виховання.
Виховна робота в коледжі здійснюється повсюдно, якщо вчитель може у кожній маленькій справі побачити велику мету, якщо він живе життям дітей. Тобто, виховна функція полягає в організації діяльності з переведення загальнолюдських цінностей у свідомість і досвід поведінки учнів, крізь вияв власного ставлення вчителя, організацію життєдіяльності дітей. Зрештою метою виховання є самовиховання учнів, тобто спонукання його до самопізнання, до керування своїм розвитком.
Виховна система нашого коледжу – це складна психолого - соціопедагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя учнів, різноманітну діяльність і спілкування за межами навчального закладу. Коледж працює у творчій співдружності з багатьма закладами міста та району.
Колектив коледжу зацікавлений у позитивному розвитку особистості учня. Ось чому викликає тривогу збільшення кількості дітей з девінантною поведінкою. Корекційно - виховна робота об’єднує зусилля адміністрації, соціальної служби, керівників груп.

Виховна робота нашого закладу передбачає кінцеву мету – забезпечити суспільство високоінтелектуальною, духовно багатою, толерантною особистістю.
Шляхи досягнення мети вбачаємо в запровадженні сучасних моделей виховання, у впровадженні і апробації інноваційних технологій виховання.