Майбутнє професійної (професійно-технічної) освіти – за інноваційними технологіями навчання
В Україні формується нова система освіти, яка орієнтована на входження у світовий освітній простір, супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Це зумовлює появу освітніх інновацій, які покликані суттєво змінити освітній процеc. Тому викладач, навіть найталановитіший, уже не може бути єдиним джерелом інформації. Традиційне навчання з його авторитаризмом, орієнтацією на середнього учня, перевагою репродуктивної діяльності над пошуковою не відповідає вимогам часу. Настала необхідність переходу від «передачі знань» до «навчання вчитися», «навчати жити». Сучасному здобувачу освіти потрібно не стільки подати тему, як навчити осмислювати її, а він уже потім шукатиме інформацію, яка допоможе реалізувати проблему. Отож повернути здобувачам освіти інтерес до вивчення предметів, зробити навчання цікавим, посилити бажання вчитися спонукає до пошуків. Сприяти вирішенню поставлених перед освітою завдань мають інноваційні технології навчання.
Саме про це говорили педагоги ДНЗ «Білоцерківське професійно-технічне училище ім. П. Р. Поповича» 11 січня 2022 року під час педагогічних читань на тему «Впровадження інноваційних технологій на уроках – вимога часу в умовах формування компетентного здобувача освіти ХХІ століття».
Значення впровадження інноваційних технологій, найбільш характерні ознаки інноваційного уроку, завдання викладачів і майстрів виробничого навчання у процесі підготовки кваліфікованих фахівців, конкурентоздатних на ринку праці, таких, що вільно володіють своєю професією і орієнтованих в суміжних областях діяльності, готових до постійного професійного зростання, соціальної і професійної мобільності – про все це інформувала у вступному слові методист Ольга Савченко.
Своїм досвідом використання інноваційних технологій на уроках поділилися: викладач математики Жанна Ляшенко, викладач української мови та літератури Олена Решетнікова, викладач професійно-теоретичної підготовки Світлана Зеленець. Про впровадження елементів STEM-освіти на уроках загальноосвітніх дисциплін, професійно-теоретичного та професійно-практичного навчання детально розповів викладач фізики Владислав Корнієнко. Доповідачі ілюстрували свої виступи яскравими слайдами презентації.
Підводячи підсумки засідання, присутні наголошували, що інноваційні технології навчання – шлях до підвищення якості професійної освіти, зацікавленості здобувачів освіти у навчанні.
Новини
Майбутнє професійної (професійно-технічної) освіти – за інноваційними технологіями навчання детальніше »
Друзі сайту
- Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради - Персональний сайт викладача
матеріалознавства - Блог викладача хімії та біології
- Блог викладача математики
Ми у соціальних мережах
Контактна інформація
09109
вул. Карбишева 9А,
м.Біла Церква,
Київська обл.
Телефон: (04563) 6-24-88
Факс: (04563) 6-24-74
E-mail: 5ptu@ukr.net